Peluang Side Income Untuk Pelajar, Suri Rumah dan Bekerja Sepenuh Masa

Friday, March 6, 2015
Assalamualaikum and hi semua :)

Tahun 2015 adalah dikenali sebagai tahun yang tahap ekonomi agak kritikal. Tak lama lagi 1 April 2015 GST akan dikuatkuasakan. Sebelum GST dilaksanakan ramai dah mengeluh barang mahal, apatah lagi bila dah ada GST. Itu belum kira hutang kereta, hutang rumah dengan bank lagi. Cas GST ada, cas bayar lambat ada dan macam2 lagi cas yang dikenakan. Rasa berat bahu bila difikirkan. Oh ya, hutang PTPTN juga tidak dilupakan. Wajib bayar tu! 



Itu baru cerita hutang belum lagi masuk keperluan harian dan kehendak diri sendiri dan keluarga. 
Mestilah nak bagi duit belanja pada parents, isteri, anak2 dan adik2 yang masih belajar. Bagi yang student pula mesti malu asyik minta duit kat parents. Even dapat PTPTN / biasiswa kadang2 rasa tak cukup. Aqma pernah merasa dapat biasiswa tapi still rasa tak cukup. Masa muda2 remaja memang nak merasa duit banyak je. Macam2 nak beli, nak pergi sana sini. Betul kan? 


Jadi, apa jalan penyelesaiannya?

So, untuk atasi masalah kesempitan wang bagi kita yang biasa2 tahap ekonominya adalah mencari side income. 

Side income yang menjadi pilihan adalah buat bisnes. Aqma pasti ada diantara kita yang cakap tak minat bisnes, tak reti, tak suka promote. Aqma pun dulu mentah2 tolak taknak bisnes tapi sebab kesempitan wang, terus buat je bisnes even masa tu masih student. Kenapa nak takut mencuba daripada takut tak cukup duit? DUIT itu penting walaupun ia tak mampu beli kebahagian, ia still penting untuk kebahagian. Ada rumah tangga bergolak sebab duit. Nauzubillah.. 

In our business, masalah modal kecil, tak pandai adalah bukan halangan. Yang penting anda semangat dan kemahuan nak keluar dari kesempitan kewangan dan capai FINANCIAL FREEDOM. 

Our business sangat best sebab berasaskan TEAMWORK. Business dengan kawan2, keluar dari kesempitan hidup dengan kawan2. Kan indah tu? :) 

Ciri-ciri our business:


  • FREE business coaching
  • Banyak testimoni dari our team, The Diamond Circle
  • Ada strategi kumpulan
  • Teamwork Project
  • Business thru social media. Dari scroll newsfeed je, better kita manfaatkan untuk generate income
  • Modal kecil dan sangat flexible *lagi rendah dari harga iphong*






 Ini payslip bonus from my business partners untuk tunjukkan pada anda yang our business memang boleh pergi jauh. Yang paling best ini hanyalah income EXTRA mereka sebab mereka ada kerja tetap lain seperti engineer, cikgu dan banker. Gaji kerja dah besar tapi still buat business sebab ada peluang dapat gaji dua kali sebulan siapa taknak kan? Plus payslip ni valid untuk buat loan kereta atau rumah. 

So, for students our team akan ajar every single thing about business yang sesuai untuk anda. Jangan risau modal sebab mesti anda akan terkejut sebab modal adalah sangat FLEXIBLE. 

Not wasting any time for those yang nak tahu lebih lanjut tentang Peluang Side Income Untuk Pelajar, Suri Rumah dan Bekerja Sepenuh Masa boleh terus contact Aqma at +60102534217 or email ainul_aqma@yahoo.com.

Let's join our team The Diamond Circle dan ubah taraf hidup anda bersama-sama kami!

2 comments on "Peluang Side Income Untuk Pelajar, Suri Rumah dan Bekerja Sepenuh Masa"
  1. Assalamualaikum dan Salam sejahtera..di sini sy nk share pd sape2 yg nk tmbh side income (rezeki bergolek)....Nak tak kalau kite cube n usahakn utk dapatkn income RM900 sehari..?? FREE REGISTER... Tiada apa2 bayaran pun dikenakan.. ( Kalau rasa program ni menipu, anda tidak rugi apa2 pun sb tak kluar modal langsung pun kan..??) TAK perlu jumpa orang, TAK perlu jual barang...
    Register nowww👇
    http://parttimeduty.com/index.php?ref=109697

    dan REGISTER je anda terus dapat USD15 X 4.3 = RM64.50... lepas tu anda dapat link sendiri dan copy ayat saya ni... postkan pada kawan2 fb ke, twitter, wassap sebagainya. Setiap yg buka link anda, anda akan terima USD 5 X 4.3 =RM21.50 MUDAH sungguh kan..?? Anda boleh pilih samada duit masuk ke Acc bank atau CEK dipos ke alamat rumah anda.. Ramai yg dah Register dan dah dapat duit nya...
    👆
    ... moga program ini dapat membantu sesama kita...cuba dulu baru tahu...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikumdan Salam sejahtera..

    di sini sy nk share pd sape2 yg nk tmbh side income (rezeki bergolek)....

    Nak tak kalau kite cube n usahakn utk dapatkn income RM900 sehari..?? FREE REGISTER... Tiada apa2 bayaran pun dikenakan.. ( Kalau rasa program ni menipu, anda tidak rugi apa2 pun sb tak kluar modal langsung pun kan..??)

    TAK perlu jumpa orang, TAK perlu jual barang..

    Anda open link dibawah yg saya bg tu dan REGISTER je anda terus dapat USD25 X 4.2= RM105...

    lepas tu anda dapat link sendiri dan copy ayat saya ni... postkan pada kawan2 fb ke, twitter, wassap sebagainya. Setiap yg buka link anda, anda akan terima USD10 X 4.2=RM42.

    MUDAH sungguh kan..?? Anda boleh pilih samada duit masuk ke Acc bank atau CEK dipos kealamat rumah anda..

    Ramai yg dah Register sebab apa..??? Sebab FREE dan dapat income. Klik link ini kalau nak cuba2 buat duit dgn tanpa kos (FREE) tak salah mencuba tapi kalau x cuba kita yg rugi http://theyouthjob.com/?ref=106628

    tak rugi try.... not sure can trust or not.... but after i register i get USD 20.
    Konsep dia 'join - invite - earn'.
    1. Klik kat link ni http://theyouthjob.com/?ref=106628
    pas tu register: buat username & password kita, bagi Nama Dan address utk cheque kita nanti.
    3. Pas tu login masuk pakai username n password yg kita dah buat tadi
    4. Nanti Dia bagi link baru kita punya sendiri.
    5. Then, copy link tu n pass pd kwn2 kita.
    6. Tiap2 kali kwn kita register pakai link yg kita beri, kita akan collect duit.
    7. Dia cakap cukup USD300, kita boleh klik withdraw n Dia org Akan post kan cheque kita tu.

    Just try jer. No harm. Kalau Betul cheque USD300 sampai, why not kan.⁠⁠⁠⁠

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...