SEMINAR GLAM 2015 | Great Leaders Are Made

Sunday, March 8, 2015
Assalamualaikum and hi all :)

Alhamdulillah selesai sudah program SEMINAR GLAM 2015 | Great Leaders Are Made di Pearl International Hotel, Jalan Klang Lama Kuala Lumpur.

Pada mulanya bila dapat tahu tempat SEMINAR GLAM 2015 | Great Leaders Are Made adalah di Jalan Klang Lama, aqma ada rasa sedikit gemuruh sebab tak pernah pergi ke tempat tersebut. Namun, semangat nak kaut ILMU, gigihkan juga pergi drive sendiri dengan bantuan ALLAH dan waze. Alhamdulillah sampai tanpa sesat :)


Bila dah sampai aqma register dan terus cepat-cepat beli Booklet Premium Beautiful sebab ada Clearance Sale sempena SEMINAR GLAM 2015 | Great Leaders Are Made. Booklet dan CD ini penting sebagai our business tools. 

Acara bermula dengan ketibaan our GLAM founder, CDM Hanis Haizi dan CDM Razali Zain. Itulah pertama kali aqma jumpa CDM Hanis depan2. Cantik, professional dan perwatakan very humble. Adore her. 

Sesi perkongsian yang pertama dari DDM Norain berkenaan GLAM 2015 PROJECT & TAKWIM. Bila kita ada follow betul2 takwim yang telah disediakan, perjalanan business akan mudah disusun agar lebih teratur. Kita nak business kita mencapai sasaran pada timeline yang telah ditetapkan. Planning is not an optional. It is A MUST! Aqma target nak capai CDM pada tahun 2016. In shaa ALLAH.. amiin~



Perkongsian seterusnya adalah dari CDM Nur Azmina atau mesra dipanggil CDM Naa bertajuk Peranan Usahawan GLAM. Alhamdulillah dari perkongsian CDM Naa membuka lagi minda aqma yang kita boleh transform hidup kita janji USAHA NUMBER ONE = USAHAWAN ! Tiada kejayaan datang tanpa usaha. 

Kita berperanan untuk kongsi kebaikan produk dan peluang busines ini untuk pergi lebih jauh lagi else anda hanya berada di tahap biasa2 sahaja. Padahal boleh pergi jauh sehingga income 5-6 angka!




Manakala for third session adalah perkongsian dari my direct leader, CDM Norshaliza Aziz dengan STRATEGI JOM BANGKOK. Next FREE trip adalah ke Bangkok. Melalui perkongsian CDM Ieja ada macam2 tempat menarik yang boleh dilawati disana plus layanan yang akan diberikan adalah 5 STARS! Kalau kita pergi sendiri mampu ke nak duduk hotel 5 bintang + makan mewah2? If dengan trip ni in shaa ALLAH dapat merasa. 

Aqma memang aim sangat dapat qualify Bangkok sebab tak sabar nak bercuti dengan geng2 GLAMPRENEUR + The Diamond Circle :) 




After lunch the last session was motivation slot handling by Malaysia Famous Motivational Speaker, Dr, H.M Tuah Iskandar. Kekuatan minda yang diajarkan oleh Dr. membuatkan aqma lebih yakin untuk berjaya dalam business ini dan kehidupan. In shaa ALLAH. 3E juara!!!


Then of course lah diakhiri dengan sesi bergambar dengan usahawan2 GLAM / GLAMpreneur.



Bergambar ramai2 with our founder CDM Hanis and CDM Raz
Picture courtesy of CDM Shaliza

 My super dynamic team #TheDiamondCircle with our founder a.k.a Mak, CDM Shaliza Aziz.
Go TDC!



Me with my direct leader, CDM Shaliza Aziz. She always burn me with semangat Bangkok sampai rentung rasanya! 


Me with orang kuat GLAM Project 2015, CDM Azmina / CDM Naa. She qualify FREE trip within ONE month! If CDM Naa boleh buat, why not me and my partners?? 


With my teammates from TDC, Kak Dida from Putrajaya :)




Us. Me, Kak Dida and Kak Farhana sama2 dah membara semangat JOM BANGKOK! 


SET KURUS BAJET yang HOT sekarang. Membantu ramai orang dapatkan berat ideal dan meningkatkan taraf kesihatan. Alhamdulillah aqma turun 1kg within 1 week amalkan Set Kurus Bajet ni secara konsisten :) 


Yes. I'm a CDM in 2016. Tiada masa untuk bersenang lenang lagi. Fighting!!!


Alhamdulillah aqma bangga berada didalam kumpulan yang betul. Kumpulan The Diamond Circle under GLAM. Bila kita positive, senyum, berlapang dada in shaa Allah benda baik pun datang kepada kita. Alhamdulillah masa SEMINAR GLAM 2015 | Great Leaders Are Made aqma dapat rakan kongsi baru. Syukur ya ALLAH Kau tunjukkan dia jalan yang benar untuk mulakan perniagaan. 

For those yang interested nak join our super dynamic team for your entrepreneur journey, do contact me at details below for more info. Till then. :) 



Ainul Aqma
+60102534217
ainul_aqma@yahoo.com




Post Comment
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...