Orang Kata Gemuk Nampak Cepat Tua. Yeke?

Friday, April 24, 2015
Assalamualaikum all :)

Apa khabar hari ni? Pakai Premium Beautiful hari ni? Walaupun dirumah wajib pakai taw Premium Beautiful tu. Nak cantik, jelita, awet muda? In shaa Allah pemakaian Premium Beautiful yang konsisten boleh bantu maintain bentuk badan, berat badan cepat turun dan lebih awet muda.


Ini serious taw. Kenapa aqma cakap macam tu? Perasan tak ramai yang umur dah boleh dikatakan hujung 3 series tapi orang cakap "Eh, mudanyaaa. Tak macam dah 30 pun.. " then ada lagi suara lain cakap "Dia kurus, body maintain sebab tu tak nampak tua.." Uolls nak orang cakap macam tu? Aqma nak! Hehehe. Bila sihat bertenaga, aura awet muda tu memang mudah terpancar pada wajah taw. In shaa Allah..


Ini kak Marjiana, umur dah almost 40 dan anak 3 orang.

PB Wonders, Puan Marjiana, Johor

Tengok tu Kak Mar semakin meletop walaupun usia dah hampir 40 tapi makin nampak muda. Bila tanya apa rahsia? Jawapannya pakai Premium Beautiful dan amalkan Set Kurus Bajet

Bila badan dah ringan, dah susut mudah kan nak buat exercise? Penyakit pun susah nak datang. 

Aqma cakap apa yang betul. Bila minta nasihat doktor untuk atasi penyakit2 ni mesti jawapannya kawal makan, banyakkan exercise. So, anda yang diluar sana yang masih muda kenapa mesti tunggu tua baru nak berubah cara hidup? 

Ni my teammates, Ain dari Kedah. Dari muda dah pakai Premium Beautiful dan sekarang lebih happy sebab selain dapat bentuk badan idaman dapat juga tambah income dengan Premium Beautiful. 

PB Wonders, DDM Ain, 26 tahun, Kedah

Mesti ada yang tertanya2 macam mana dengan pemakaian Premium Beautiful ni boleh jadi awet muda? Antara rahsianya adalah kesan daripada Far Infrared Ray (FIR) yang disulam dalam Premium Beautiful ni. Itulah namanya teknologi. Mula-mula aqma pun tak percaya macam mana FIR dalam Premium Beautiful ni boleh bantu dari segi kesihatan tapi bila dah pakai, sendiri rasa perubahan yang lebih baik. 

Hal ini kerana, FIR tu sangat membantu memperbetulkan kitaran darah dalam badan kita. Anda akan terasa FIR tu bertindak pada badan kita. 

Aqma percaya ramai yang teringin nak dapatkan Premium Beautiful ni. Jangan teragak2 ya. Ia pasti memberi kepuasan pada anda yang penting dapatkan dengan AGENT YANG BERTAULIAH sebab nanti saiz salah, ukur salah, anda juga yang rugi. Padahal benda boleh pakai 10 tahun ! 





Siapa nak tahu lebih lanjut lagi pasal Premium Beautiful boleh contact aqma terus di +60102534217 ya. Jom hidup kearah lebih sihat dan lebih baik? :) 


Thank you for reading my entry :)

Post Comment
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...