Celebration New Rank for CDM Norain and DDM Syikin

Monday, October 12, 2015
Assalamualaikum and hi gorgeous readers :) 

Last 3rd October 2015 was held a special celebration for new rank achievement in our team. 
Big congratulations to Crown Diamond Manager (CDM) NORAIN & Double Diamond Manager (DDM) SYIKIN!! 

CDM Norain achieved the highest rank in Sahajidah Hai-O Marketing (SHOM). The most admire rank for everyone. Semua orang nak capai that rank. While DDM Syikin achieve the second highest level in Sahajidah Hai-O Marketing. Well done!


CDM Norain (kiri), CDM Shaliza Aziz, DDM Syikin

Actually CDM Norain adalah leader kepada DDM Syikin. So nampak kan kat sini, bukan leader sorang je naik tapi angkut anak didik sekali naik pangkat. Oh ya, leader kepada CDM Norain adalah CDM Shaliza Aziz. Walaupun CDM Shaliza Aziz dah naik CDM still usaha keras bantu anak didik sampai sama pangkat dengan beliau. 

That's what we called TEAMWORK! 

Actually asalnya kedua2 mereka join bisnes sebab nak buat side income je. Tak terfikir boleh sampai ke tahap teratas macam ni. Tapi peluang dah datang depan mata boleh tingkatkan ekonomi dan ada masa flexible dengan keluarga, itu yang semua orang impikan. 

CDM Norain adalah seorang engineer di Johor. Walaupun seorang engineer masih lagi cari peluang untuk buat side income. Bila work closely dengan leader dan ada team yang kukuh, memang mudah untuk naik pangkat dalam bisnes. Kalau dalam kerja, 10 tahun kerja belum tentu boleh naik pangkat gaji CEO kan? Soon, CDM Norain akan resign dari engineer dan focus on business sebab nak ada masa lebih dengan anak2. At the same time boleh double up income dari rumah sahaja. 

Meanwhile DDM Syikin dulu kerja as banker di CitiBank. Now pun dah jadi fulltime mumpreneur with our business. Dalam perkongsian beliau mula-mula memang susah nak menangkan hati suami tentang peluang business ni. Namun, tekad dan bulat hati dengan pemimpin suami pun sokong dan bantu sama. Why?? Dah nampak result memang bisnes ni boleh pergi jauh. 

Yang diraikan dan CDM Shaliza bersama suami masing2

Semasa perkongsian mereka memang aqma sebak sangat2. Mereka dah berkahwin, ada anak dua orang lagi tu.. Mana masa nak urus kerjaya, suami, anak2. dan bisnes lagi. Tapi semua tu alasan yang kita sendiri bina. Semua tu boleh diuruskan dengan mudah jika kita minta ALLAH permudahkan yang penting SABAR !! 

Sesi potong kek bagi mereka yang diraikan. Seronoknya!

Excited makan kek sedap :) 

Big family more than business partners, The Diamond Circle (TDC) & GLAMpreneur

In shaa ALLAH aqma juga nak capai tahap tertinggi dalam SHOM. Syukur Ya ALLAH Ya Syakur pertemukan aku dalam bisnes mudah ini dalam kumpulan yang mantap, The Diamond Circle. 

Me and my dedicated leader, CDM Shaliza Aziz. I will be like you CDM!

Walaupun aqma belum kahwin sekarang, aqma juga ada impian untuk ada double extra income dan flexible time sementara masih ada parents ni. Nak happykan mereka puas2. Bawa pergi travel, makan sedap2 dan sebagainya. In shaa ALLAH. 


Nak capai FINANCIAL & TIME FREEDOM seperti CDM Ain dan DDM Syikin? Peluang terbuka untuk anda. Boleh pm aqma untuk aqma tunjukkan caranya step by step. Start dari zero pun takpe yang penting semangat nak ubah kehidupan. Zero to Hero. Semuanya diajar. No worries :) 


Till then,

#AinulAqma
FINANCIAL & TIME FREEDOM ACHIEVER
ainul_aqma@yahoo.com
+60102534217




Post Comment
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...