Pengalaman Photoshoot Profesional | Pertama Kali Dalam Hidup

Monday, April 11, 2016
Assalamualaikum and hi all :) 

Entry kali ni nak story pasal pengalaman pertama kali aqma buat photoshoot untuk my business profile. Haaa korang jangan tak taw bahawa aqma memang serious dalam bisnes dan nak sangat-sangat bisnes aqma berkembang seantero dunia. In shaa ALLAH amiin~ 

Since aqma punya tumpuan bisnes adalah online business. Maka antara perkara yang memainkan peranan dalam dunia online business adalah GAMBAR. Gambar yang cantik sangat memikat mata yang memandang. Yelah, kalau profile picture gambar rumput agak-agak nak ke orang berurusan dengan anda? Takkan nak shopping dengan rumput pulak kan? 


So, disebabkan semangat untuk kekal lama dalam bisnes, aqma pun fikir why not buat yang terbaik untuk bisnes protfolio. Letak kt profile picture FB pun nampak professional since itulah 1st impression orang terhadap kita.


Apa first impression anda selepas nampak gambar ni? 

Then next point pentingnya ada gambar professional menunjuk kita seorang yang professional dan serious dalam setiap urusan termasuk lah urusan jual beli. Especially produk yang harga lebih RM100 memang kena tunjukkan "Yes. I am serious in dealing with my customer." 


Even produk tudung tak sampai RM50 pun buat photoshoot dalam studio taw. Jadi, jika nak dapat untung juta-juta mestilah kita kena nampak professional. Itu lebih baik. Orang lebih percaya nak berurusan dengan kita. In shaa ALLAH. 

Hasil dari photoshoot belum dapat lagi dari photographer. Ni gambar teaser dari phone dulu. 




Jangan curi mutiara hati saya!


Ada gaya professional ke? Kekeke

Us with mak yang dah slim melim. Ini tak boleh jadi!!

Alhamdulillah selesai dah sesi photoshoot dengan my beloved leader, CDM Shaliza Aziz dan geng TDC Kak Wanie dan Kak Sham. Seronok sangat dapat pengalaman baru berphotoshoot. Kalau tak sebab bisnes ni mungkin aqma tak merasa feeling ala-ala jadi model.

Nak merasa make up cecantik, nak kahwin belum tahu bila lagi. So, dengan bisnes ni banyak sangat peluang aqma dapat. Alhamdulillah. Terima kasih mak a.k.a my dedicated leader CDM Shaliza yang nampak potensi aqma dan bagi peluang aqma merasa photo shoot.


THANK YOU CDM SHALIZA! *muah banyakk!*


Jika reader sekalian nak jadi business woman tapi nak melaram at the same time, ini lah platform bisnes terbaik untuk anda. Yang dah biasa kerja ofis mesti ada rasa nak melaram make up, nak pakai baju cantik-cantik. Bila dah tukar kerjaya jadi business woman takkan nak terperap kat rumah  je kan?


Our business sangat flexible. Walaupun based online anda still boleh discover potential anda untuk lebih maju, confidence dan tampil lebih anggun. Ni yang aqma suka sangat-sangat bisnes dengan TDC. Dapat manfaat LEBIH sekadar GANDA INCOME ! 


So, uolls yang nak buat bisnes enjoy dan income berganda boleh contact aqma sekarang di +60102534217 atau terus email ainul_aqma@yahoo.com. Jangan risau tak reti sebab our team akan guide anda dari A sampai pandai. Yang penting uolls semangat nak ubah kehidupan. In shaa ALLAH. Let's DU-IT!!!

Till then,
Love,
A.Aqma




2 comments on "Pengalaman Photoshoot Profesional | Pertama Kali Dalam Hidup"
  1. Bagus Aqma :) K ieja nampak Aqma makin confident dengan diri & business. Keep it up dear.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...