Monday, September 12, 2016

NEW DOMAIN is HERE!

Assalamualaikum and hi all :)

Alhamdulillah sempena raya eiduladha ni, menjadi titik permulaan aqma menggunakan domain blog sendiri. Syukur Ya Allah bagi peluang pada aqma untuk ada domain sendiri pulak. Baruuu je upgrade ni. Hihihi

Alhamdulillah segala urusan dipermudahkan ALLAH S.W.T. :) Jadinya semakin membuak2 la semangat aqma untuk terus maju dalam dunia penulisan blog ni. Alkisahnyaaa. Semoga setiap hari la update blog ya, Aqma :) In shaa ALLAH~

Later on aqma buat entri khas macam mana aqma beli domain murah nau2. Bawah RM50 jeee. So, tu je nak bagitahu yang iolls dah guna domain sendiri ----> www.ainulaqma.com *peace yall!*


Love,
A.Aqma

7 comments:

  1. Yeay!!! Congratz dah ada domain sendiri . =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeay!! Thanks to you sebb from ur blog la saya dpt cara tukar domain mudah n murah :D

      Delete
  2. Wahhh ~ Congrats on your new domain. Siqah pun baru juga tukar. Hehe. Best2!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...