PREMIUM BEAUTIFUL ROSAK | REPAIR HERE!!

Monday, February 20, 2017
Assalamualaikum and hi all :)

Hari ni aqma as Premium Beautiful Expert nak bagitahu uols yang if uols ada Premium Beautiful yang rosak, koyak dan sebagainya sebenarnya uols boleh REPAIR for FREE taw !

Ramai yang tak tahu cara nak repair PB ni.. sebenarnya boleh je repair taw! Nak repair macam mana? Haaa jangan sembarangan uols pergi hantar kat tailor pulak. Hahaha. Caranya uols bagitahu aqma then aqma akan direct hantar pada yang pakar untuk repair PB uols tu.. 

Benda berkualiti WAJIB ada warranty taw! :D


Sayang taw biarkan PB uols tak dipakai sebab minor reasons yang sebenarnya boleh je diatasi. As a Premium Beautiful Expert, aqma dah jumpa ramai client yang sebenarnya tak tahu CARA PANTAS nak pakai Premium Beautiful. Still dengan cara pakai lapuk yang lambat dan menyebabkan sakit badan or kain PB jadi koyak. 

Okay lah, those yang ada PB tu and nak body slim this coming raya. Boleh terus je contact aqma +60102534217 untuk FREE consultation ya :) 


I am Your Premium Beautiful Expert for Sepang area dan kawasan sekitarnya seperti Salak Tinggi, Cyberjaya, Putrajaya, Bangi, Kajang dan Banting. 

Love,
A.Aqma


Post Comment
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...