CALLING FOR NEWBIES to my team!

Friday, April 14, 2017
Assalamualaikum and hi all :)

Tick tock tick tock dah dekat sangat2 nak puasa kan? Bila scroll instagram mostly designer2 and fashion online website dah update teasers for raya collection. Tak sabarnya nak try fitting.. aqma berkenan koleksi Calaqisya X Fashion Valet. Can't wait!

Why so cantiksss?
Cop, sebelum fikir jauh pasal nak melaram baju raya ni, first thing yang kena tengok adalah BAJET! Hahaha.. cukup ke bajet nak berbelanja sakan raya nanti? Tu kena mula bertindak dari sekarang!

Lately alhamdulillah aqma dapat pertanyaan dari ramai pasal business yang aqma buat. Obviously aqma sangat2 mengalu2kan for those yang betul2 nak tingkatkan taraf ekonomi dengan business. Firstly, aqma introduce kat uols yang aqma buat business dengan syarikat Sahajidah Haio Marketing (SHOM). Dah dekat 4 tahun aqma buat biz ni. Alhamdulillah SHOM memang platform terbaik untuk buat biz. Even uols baru nak start biz, ini lah permulaan yang paling bagus dan mudah. Walaupun jual produk orang, uols boleh jadi jutawan! Dapat income sehingga ratus ribu! Ini bukan cakap kosong tapi ramai sangat usahawan Melayu dah merasai FINANCIAL FREEDOM dengan berniaga produk SHOM.

Apa yang buat aqma yakin biz dengan SHOM ni, kita buat biznes ada produk depan mata bukan just labur duit end up tak nampak mana hasil. Kena tunggu few years baru la dapat hasil. No, itu bukan perniagaan. Bila berniaga, kita usaha, share kebaikan produk pada orang ramai, promote sana sini and hasilnya kita juga yang merasa. Paling best bila client pun happy lepas guna produk :D

Paling penting bisnes SHOM ni income dibayar oleh company memang ikut apa yang kita usahakan. BUAT LEBIH, DAPAT LEBIH! Itu formula perniagaan yang telus. Ramai yang risau kalau buat bisnes MLM ni nanti orang atas goyang kaki yang dapat hasil banyak. Uols boleh klik link ni --> Aqma explain MLM cara SHOM memang berbeza!

Pastu produk senang jual pula tuuu. Produk berkualiti dikenali ramai. Produk popular ni selalu ada je yang gatal buat copy cat. So, ada la yang beli harga murah2 rupa2nya fake. Kesian kan? Jadinya, peranan agent sangat penting untuk bantu orang ramai dapatkan produk SHOM yang ORIGINAL!

Meh aqma ajar macam mana korang boleh buat duit dengan handphone. Yang dah memang blogger lagi untung boleh buat duit dengan handphone and laptop. Power!!! 

So, aqma nak buka peluang untuk anda yang rela untuk dibimbing dan dicanai demi perubahan hidup 360 darjah. Totally berubah kearah seorang yang positif, kreatif dan proaktif. Aqma pun dulu zero pasal business. tapi semakin hari semakin seronok buat business SHOM dengan team The Diamond Circle (TDC). Bertambah2 seronok bila duit dalam akaun bank bertambah setiap tengah bulan. (SHOM bayar bonus 11/12 hari bulan) Best kan? :D


Masuk amount macam ni dalam akaun bank setiap tengah bulan best kan? :)

Let's be part of my team! Aqma bantu uols buat duit dengan TDC. Modal utama yang diperlukan KEMAHUAN DAN RELA UNTUK DIBIMBING. Ikut je bisnes cara TDC. In shaa ALLAH menjadi. Jom borak bisnes dan pasang impian anda dengan aqma. Whatsapp je terus +60102534217 or email ainul_aqma@yahoo.com . Aqma sedia tunggu uols message ni! :D

Jumpa anda di puncak kejayaan! :D

Love,
Your Exclusive Online Business Coach
A.Aqma



1 comment on "CALLING FOR NEWBIES to my team!"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...