DIAMOND NIGHT 2017 - INFINENCE X RIZMANRUZAINI

Sunday, May 14, 2017
Assalamualaikum and hi all :)

Salam blogging! Entry kali ni aqma nak cerita pasal Diamond Night 2017 yang berlangsung pada 22 April 2017 yang lalu.. Diamond Night ni adalah malam meraikan usahawan Sahajidah Haio Marketing (SHOM) yang berjaya dapat pangkat Diamond Sales Manager, Double Diamond Manager dan Tabung Kereta. Bila dah pangkat Diamond ni semakin bersinar-siant taw! Bukan je penampilan dan personaliti bersinar, angka dalam akaun bank pun bersinar-sinar. Kalau tukar income tu pada emas, memang silau mata.. hehehe.

Diamond Night kali ni diadakan di Setia Convention Center, Shah Alam. Alaaa kat dengan Setia City Mall tuuu. Memang meriah giler la dengan tema The Great Gatsby memasing melaram habis! Semua sporting. :D



Kali ni aqma ke Diamond Night untuk raikan kejayaan Double Diamond Manager Fiza, Diamond Sales Manager Diana dan Diamond Sales Manager Nurul Sa'adah. Oh ya, turut meraikan DDM Olyn yang dapat Insentif Tabung Kereta. Ya, pilih je nak kereta apa bulan2 SHOM bayarkan.. Best ke best?

Firstly aqma share pasal DDM Fiza ni. Walaupun dia duduk di Kedah, taraf hidup biasa2 je still ambil peluang buat bisnes dengan TDC. Nak tahu kenapa? Sebab bila buat bisnes dengan TDC ni, automatik peluang untuk tingkatkan taraf hidup lebih tinggi. Tiada masalah kesempitan wang, dapat travel satu dunia, dapat merasai handle perniagaan dengan buka cawangan seluruh Malaysia. Haaa, best kan?? :)

DDM Fiza
Next aqma nak story sikit pasal DSM Diana and DSM Nurul Sa'adah ni.. Banyak persamaan mereka ni..

First thing first both of them a WIFE, MOTHER OF 3, 35 YEARS OLD. Nampak tak yang diorang pegang title almost semua wanita pegang? Plus, both of them PHD students too and from engineering background. Waaahhh, kalau aura positive tu berlegar-legar, kejayaan pun datang melekat sama2. :)

DSM Diana

DSM Nurul Sa'adah

Kemudian cerita pasal DDM Olyn pula, Penerima Anugerah Tabung Kereta. DDM Olyn ni sangat dedicated in her business. Ada ramai partners seluruh Malaysia. She was an Engineer. Now a full time business with TDC. Bila ada peluang buat unlimited income with flexible time, why not rebut kan? ada EXTRA masa dengan anak2. Seronok kan? :)

DDM Olyn

Walaupun sibuk dengan tugasan harian, mereka still ambil peluang untuk buat bisnes. Tambah income dengan The Diamond Circle (TDC). Ini sebab bisnes dengan TDC adalah sangat manageable taw. Ada caranya nak bahagikan masa bisnes, belajar dan family. Semua itu diajar di TDC sebab kita kan teamwork. Mesti lah saling membantu :)

Enjoy gambar awesome from photographer berbakat :)









Masa ni sakan taw amik gambar dengan Rizman Ruzaini :P
Special Collaboration SHOM Infinence x Rizman Ruzaini

Seronokkan tengok the united of TDC? Selain buat duit, TDC pun ada acara yang bantu tingkatkan aura, bagi peluang uols melaram juga~

Those yang rasa nak income 4,5,6 angka sebulan, aqma ada caranya. Ya, hanya rela dibimbing jee! Cepat whatsapp aqma +60102534217 untuk info lanjut taw! Dah ramai yang dapat ubah taraf hidup dengan TDC dan SHOM. Uols nak tengok or nak mulakan langkah SEKARANG?


Love,
A.Aqm
2 comments on "DIAMOND NIGHT 2017 - INFINENCE X RIZMANRUZAINI"
  1. Tahniah kpd penerima anugerah and to AA keep up the great work ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...