G8UNITY DYNAMIC LEADERS CONVENTION 2018

Saturday, March 24, 2018
Assalamualaikum and hi all :)

It was an honored for me to be selected as one of the participation in this amazing convention. Bila my leader cakap next ada leadership convention, I know this is what I want to polish up my business. I know that this is the one that I need to smooth my business journey. As you all know my business is just not only about money but also developing my teammates potential. I deal with human potential too. That's why I love this business. It's more than profit and product or marketing but also self development.


It was held at The Royale Chulan Damansara Hotel on 17th March 2018. Such an exclusive venue for an exclusive event.


Our MC of the day, CDM Norain Mohd Nizar. A mom of 3 princesses, an ex-engineer from oil and gas industry, a wife and at the same time also a successful entrepreneur of SHOM.


The first speaker was CDM SHALIZA AZIZ who is my direct mentor, my leader. The one who guide me in this business from nothing to something. Taju beliau adalah sangat2 penting as usahawan MLM. Di Malaysia ni ramai sangat yang jadi usahawan MLM tapi untuk jadi yang Dinamik, yang berdaya saing perlu mempunyai ciri2 yang tertentu. In shaa ALLAH dengan bimbingan bawah G8 Unity anda akan jadi seorang yang OUT STANDING cara pemikiran kita pun berbeza dari usahawan MLM yang lain.

CDM Shaliza dulu pernah rasa hidup dalam keadaan sempit kewangan. Now, beliau dah rasa bebas masa dan kewangan pun lebih baik dari dulu. Paling nikmat pesan beliau dapat berikan kebahagian pada keluarga juga. Seronokkan kongsi rezeki? :)

Seterusnya adalah topik memukau bakal pelanggan di media sosial. Media sosial adalah platform untuk menjampi bakal pelanggan kita. Tanpa ilmu jampi serapah macam mana nak pukau pelanggan kan? Dalam G8Unity kita boleh belajar benda tu free je.. Sebab dalam G8unity ada pakar media sosial. Bagus kan?



Sebelum jadi usahawan SHOM secara full time, CDM Azizul adalah Marketing Manager di sebuah GLC company. Memang makanan beliau lah bidang marketing ni. Lagi senang ada pakar marketing yang sama2 dalam niche bisnes kita. Lagi senang nak create jampi serapah yang mengena :D

Next speaker pula wife kepada CDM Azizul, CDM Cida.

CDM Mursyida
Sebelum jadi full time usahawan, CDM Syida pun pernah bekerja juga. Beliau berkongsi yang sebelum ni beliau bukanlah seorang yang berani nak kedepan. Sangat2 introvert. Bila dah terjebak dengan biz yang asalnya sebab nak tambah duit kawen je lama2 ubah diri CDM Syida pada seorang yang berani and bold. Beliau berkongsi, setakat cabaran dalam bisnes tidak dapat tandingi kesedihan kehilangan ibu tersayang. What doesnt kill you make you stronger.


Kemudian speakder terakhir of course lah perkongsian padu lagi penuh isi dari CDM Hanis Haizi.

CDM Hanis Haizi dah 9 tahun dalam biz SHOM ni. Pengalaman beliau sangat2 luas dalam biz network marketing. Bayangkan beliau dapat buat jumlah sales RM150 juta dalam 5 tahun means around RM30 juta dalam setahun!! Paling hebat beliau capai pelbagai kejayaan bila orang kata Hai-o tengah down tapi beliau buktikan yang biz dengan SHOM adalah antara platform terbaik kearah financial freedom. in shaa ALLAH.

Selain dapat pelbagai input yang sangat berguna dalam membina bisnes, antara part yang best in this biz adalah part bergambar. Siapa tak suka kan? Let's enjoy the masterpiece....


Her kersani!


3 duckies sederet >.<

Full house!

We are The DIAMOND CIRCLE!


G8Unity Mastermind

Part of CDM SHALIZA AZIZ protege

Us. The G8-preneur!!

Last but not least, my mak business and me.
 Apa yang aqma dapat dari Convention ni? BUKA MINDAAA! Dalam bisnes, kita bukan hanya menjual. Ini bisnes kita. Kita wajib bertanggungjawab dengan biz kita. Kita wajib share peluang biz ni supaya kita dapat bagi orang lain peluang merasa FINANCIAL FREEDOM! Wajib sentiasa rujuk mentor untuk berjaya dalam biz. Sebab itu je resepi berjaya dalam biz ni, tiruuuu je apa leader buat. In shaa ALLAH kejayaan 5-6 angka income sebulan jadi kenyataan :)

So. are you excited to be part of us for the second Cycle of G8UNITY DYNAMIC LEADERS CONVENTION PART 2?? Let's be part of us today! you are more than welcome! Ask me how today email me at ainul_aqma@yahoo.com to start your financial freedom journey with us now!

Love,
A.Aqma

Post Comment
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...