Premium Beautiful Business | Perniagaan Jangka Panjang !

Thursday, October 22, 2015
Assalamualaikum and hi all :)

Last week kita dikhabarkan dengan harga toll yang meningkat. Dah la tol yang dikenakan adalah tol yang memang orang ramai guna. Elok2 dah asingkan duit toll sekian amount kena topup lebih sikit. Mungkin nak topup tu ambil dari duit simpanan.

But HEY GAJI NAIKKAH ??

Gaji maintain sama. Kalau naik pun tak seberapa. That's why ramai yang memilih untuk buat business sebagai side income. Nak buat bisnes apa yang you boleh dapat income at least 4 angka dalam sebulan?



Business Premium Beautiful !

Dengan bisnes ni banyak benda yang aqma boleh transform dalam hidup. Aqma lebih kuat semangat untuk tingkatkan kualiti seperti :

dari jenis senyap jadi lebih ramah
dari jenis penakut jadi berani
dari jenis malas jadi rajin
dari jenis negatif jadi positif

Paling penting dari takda duit bertukar jadi seorang yang berduit. At least tak mengeluh bila duit tak cukup. Tapi kalau malas memang duit tu pun malas nak datang kat hang!

Untuk capai semua ni bermula dari kita sendiri.

Tak perlu untuk jadi isteri orang kaya atau anak orang kaya. Bila kita gerakkan diri kita sendiri in shaa ALLAH boleh berjaya.

Dalam business ni nak berjaya mudah sangat. Letakkan target untuk business partner. Bila business partner HAPPY dapat capai target kita pun HAPPY and dapat tingkatkan lagi target. Untuk capai target leader pasti akan bantu. So, nampakkan WIN-WIN SITUATION dalam business ni?

Jangan tunggu PERFECT time untuk mula gandakan income anda. The perfect time is NOW! Time waits for no man. Jika tidak sekarang bila lagi kan? 




Untuk tahu lebih lanjut tentang PELUANG untuk ganda kan income ini boleh contact aqma di +60102534217 ya.

I will be pleasant to help you to grab this opportunity and change your life in the bright way.


Love,
Your business consultant,
FINANCIAL & TIME ACHIEVER
1 comment on "Premium Beautiful Business | Perniagaan Jangka Panjang ! "
  1. Assalamualaikim tuan/ puan.sy membuat keje2 ubah suai rumah dan pejabat,seperti sambung rumah,pasang tile,plastersiling,partition wall,porch keta,pagar dan auto gate,vinyl floor,wallpaper,grill,wayaring,plumbing,landskap dan kolam hiasa,dan keje civil lainnya.terbuka untuk kawasan bangi,kajang,putrajaya,serdang,sepang,nilai,bndr sri putra,cheras,ampang,puchong,semenyi,dan wilaya persekutuan. Hubungi sy (amir) 0192945175 atau wassp 011²9110298.terimakasih

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...