Bersama Lebih Baik | Premium Beautiful Serendah RM100/ sebulan!

Sunday, July 2, 2017
Assalamualaikum and hi all :)

Salam JULAI 2017! Ini adalah post pertama aqma untuk Julai 2017. Biar pun dah 2 julai, Why bother why bother why bother?? So utuk post pertama Julai ni aqma nak cerita tentang harapan. Tentang perjuangan. Semalam sempat aqma and my partner, Atikah Adha bergegas ke stokis sebelum beraya sakan petang tu. Sebenarnya setelkan hal bisnes sekejap je yang penting pandai agih masa. Sebab hal2 bisnes ni bukan setiap hari 9 jam macam kerja office tu. Time is flexible. 

Okay back to the cerita ke stokis semalam. Semalam kitorang pergi la cecepat ke Stokis Sahajidah Haio Marketing B31 kat Klang sana. Aktivitinya nak submit borang Aeon dan ambil barang yang dah diorder siap2. Ramai yang nak pakai Premium Beautiful tapi tertanya ada option bayar monthly? Jawapannya ada serendah RM100 sebulan dengan Aeon :)

Atikah Adha ikut sekali sebab dia nak belajar macam mana procedure submit borang Aeon. Senang nanti dia boleh handle sendiri while I'm away. 

Teman my PB Expert submit borang Aeon her client
Even ceritanya nak submit borang Aeon untuk premium beautiful client, aqma masih rujuk leader untuk pendapat, suggestion dan nasihat. Apa2 aktiviti bisnes WAJIB update pada mentor aqma supaya tak terlepas pandang apa yang penting. Mentor ni dah tahu apa yang perlu apa yang tak. Kadang2 kita ni anggap benda tu mudah tapi kalau tak rujuk mentor mungkin sebenarnya apa yang ktia fikir tu tak valid lagi.


Alang2 pakai Premium Beautiful, buat duit sekali as Premium Beautiful Expert :)

Alhamdulillah selesai urusan stokis barulah rasa lega sangat2. Barulah tenang hati nak sambung beraya :) Tak susah pun business SHOM di bawah bimbingan TDC. Sangat2 mudah bila kita ikut acuan YANG DAH BERJAYA. Tak perlu fikir try and error lagi.

I'm Your Exclusive Premium Beautiful Expert :)
Bila dah lapangkan dada dan anggap diri ibarat gelas yang separuh kosong kita akan mudah ikut cakap mentor dan ikut tanpa ego dan banyak tanya. In shaa ALLAH bagaimana kita lihat kejayaan mentor, macam tu lah juga kejayaan kita suatu hari nanti. 

Azam aqma tahun ni tambah lagi Premium Beautiful Expert in my team. Tak terhingga syukur pada ALLAH sebab hadirkan orang2 yang awesome dalam team. Macam contoh my partner Atikah Adha ni, sikit sangat lagi dia nak capai pangkat Senior Sales Manager (total sales RM60,000++). Tak sabar nak raikan beliau naik pangkat untuk kali kedua. Aqma salute dengan ika ni walaupun ada baby kecil 2 bulan masih lagi gigih semangat buat bisnes. Sebab anak dia adalah pembakar semangat bukan penghalang!

All the best ika in your business! Aqma doakan ika dapat bantu lebih ramai orang jadi cantik dan bebas masalah kewangan macam Ika. :)

me and ika :)

P/s: Terharu dengan ika semalam. Dia cakap "Dengan buat bisnes SHOM bawah bimbingan TDC ni masa depan ika lebih cerah." :)

Love,
A.Aqma
Post Comment
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...