Business Checklist Bulanan | Jumpa Leader

Tuesday, August 18, 2015
Assalamualaikum and hi all :)

Hari ni aqma nak cerita tentang my Business Checklist. Business Checklist ini penting supaya bisnes kita dilakukan dengan panduan dan ilmu yang betul serta mencapai target yang telah ditetapkan.

Antara checklist yang aqma mesti wajib buat walaupun sekali sebulan adalah jumpa leader. Leader aqma dalam business Sahajidah Hai-O adalah CDM Shaliza Aziz.

Selalunya perjumpaan kami santai tapi padat dengan isi seperti strategi perniagaan, update info terbaru dari HQ, betulkan mana yang silap untuk mudahkan capai target bulanan yang ditetapkan.

Port biasa kami buat Personal Training (PT) di Alamanda, Putrajaya. Dalam sejam macam tu. Chill je kan? :)
PT Session July 2015


PT Session August 2015 

Apa jadi kalau buat bisnes tanpa leader?

Ia ibarat berlayar dilautan tanpa tujuan tanpa nakhoda. Apa jadi kalau berlayar tanpa tujuan? Pasti terkapai2 kan? Alhamdulillah dengan bisnes ni aqma ada leader yang sering tunjuk aqma jalan dan langkah yang perlu diambil dalam bisnes ni.

Bila leka, ada leader yang tolong kejutkan. CDM Shaliza sentiasa pandang positif dan yakin aqma boleh pergi jauh dalam bisnes ini. Terima kasih CDM!

Leader sentiasa pimpin aqma kuat2, bagi tips2 yang sangat menakjubkan!




Seriously join bisnes Sahajidah Hai-O dibawah bimbingan CDM Shaliza dan The Diamond Circle (TDC) sangat seronok! Syukur dipertemukan dengan leader dan team yang sangat proaktif dan banyak dengan idea2 baru.

Anda pun boleh dapat bimbingan dengan CDM Shaliza dan team members lain. Contact aqma +60102534217 untuk set date untuk dapat bimbingan jana income mudah dengan our team, TDC.

Thank you for reading my entry :)

Love,
#ainulaqma

Post Comment
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...