Apa Jadi Jika Tanpa PB?

Monday, April 18, 2016
Assalamualaikum and hi all :) 

Hari ni aqma nak share dengan uolls apa jadi kalau anda biarkan badan anda tanpa sokongan supaya kekal langsing, sihat dan cergas. 

Badan kita pun macam mesin juga. Kalau tidak dijaga, maintenance dengan baik, badan kita akan cepat lemau dan tidak bermaya. Jadi, sokongan atau alat bantuan adalah sangat-sangat diperlukan lebih-lebih lagi apabila berusia 25 tahun keatas. 

Aqma pilih Premium Beautiful sebagai alat bantuan sokongan bagi badan aqma. Now aqma nak share apa jadi pada badan anda kalau tanpa Premium Beautiful sebagai sokongan. 


1. Alamakkk EXTRA Lemak kat belakang badan! 



Kita banyak fokus nak kempis perut nak peha kecil tapi jarang yang perasan extra lemak kat belakang ni. Even pakai jubah pun mudah nampak taw lemak ni. 

Jadi, pakai Premium Beautiful secara konsisten sangat membantu untuk alihkan lemak extra yang kat bahagian belakang badan ni. Then dah tak risau lagi kalau lemak terbonjol di bahagian belakang. 



2. Badan Mudah Mengembang 

Kalau cerita badan mudah mengembang ni selalunya berlaku pada ibu-ibu yang lepas bersalin. Masa mengandung lain cerita okay. Bila lepas bersalin badan mudah kembang kalau tak amalkan berpantang secara strict. Orang zaman sekarang ada masa ke nak pantang 100 hari FULL Blast? Mungkin ada tapi susah sebabnya dah kena sambung komitmen kerja dan keluarga semula. 

Nak pakai bengkung lilit 10 meter tu setiap hari ke?? PENGSAN! 

Jadi, bila kita pakai Premium Beautiful adalah bengkung moden yang bantu elakkan badan dari mengembang. Ia akan buat badan kita akan stay in shape. Premium Beautiful membantu mengunci lemak anda supaya tak bersepah. 

Malah, ada Far Infrared Rays yang boleh membantu membakar sehingg 900 kalori dengan pemakaian konsisten 8 jam setiap hari. Nak pakai pun senang jeee. Meh aqma ajarkan. 


Ni ORI punya testimoni. Dapat muat semula baju sebelum pregnant bila berpantang dengan PB.Yahooo!



3. Melantak Tak Sudah. End up menyesal diet kelaut!

Alhamdulillah Malaysia ni makanan sedap-sedap belaka. Memang tidak dinafikan. Jadinya bila kita tak dapat control food intake tu sangat mudah berat badan naik semula.

Yang tengah amalkan diet tu nanti rasa menyesal sebab terover makan. Kalau pakai Premium Beautiful boleh bantu kawal pengambilan makanan berlebihan. Kita boleh control amount of food intake. 

Bila dapat kawal pengambilan makanan, proses penurunan berat badan pun akan berlaku lebih cepat dan mudah. Berbaloi kan pakai Premium Beautiful? :)





4. Tak confident bila pakai baju RTW 

Tak lama lagi nak raya dah ni. Designer seperti Jovian Mandagie, Rizalman, dan seangkatan dengannya dah mula buat teaser koleksi raya mereka. 

Takkan nak tengok je kannn. Mesti dalam hati uolls ada terdetik nak melaram baju designer masa raya nanti kan? Tapi kalau melaram mesti nak nampak cantik terletak. Betul kan? 

Bila dah konsisten pakai Premium Beautiful mulai sekarang in shaa ALLAH anda boleh muat baju Ready To Wear (RTW) ni. Takde la risau lemak terbonjol atau punggung besar tak boleh zip kain. Hihihi *pernah merasa macam ni dulu*. 

Alhamdulillah sejak pakai Premium Beautiful dah confident  pakai baju dari butik2 kat Bangi Sentral tu :) 


So meletops the design!



So, ini adalah perkongsian aqma berdasarkan pengalaman aqma sendiri bila tak ber Premium Beautiful. Sangat2 rasa lain yeee. 

Ladies, WAJIB dapatkan 1 set untuk anda sendiri sebabnya sekarang harga super duper murah. Ada cash rebate lagi. Oh ya, aqma juga open installment pada mereka yang TIADA SLIP GAJI. TERHAD kepada 2 orang yang bertuah sahaja! 


Cepat2 buzz me at +60102534217 to get your own Premium Beautiful today! 


Love,
A. Aqma
Premium Beautiful Expert


Post Comment
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...