Doa Jemput Rezeki

Saturday, May 28, 2016
Assalamualaikum and hi all :) 

Nak puasa ni sure ramai yang ambil peluang untuk buat bisnes kan? yela cari duit lebih untuk belanja raya kan.. Entry kali ni aqma nak kongsikan pada uolls doa jemput rezeki. Sebenarnya rezeki kita ada, ALLAH dah janjikan siapa berusaha pasti dapat hasilnya. 

Jadi, kita jemput rezeki dengan cara betawakkal, berusaha dan berdoa kepada ALLAH bulat2 apa hasilnya nanti. 

Ini doa yang aqma amalkan: 

" Ya ALLAH Ya Fattah Ya Razzaq Ya Ghani Ya Mughni aku tak tahu bagaimana aku tahu dan aku tak tahu bagaimana aku buat namun aku buat dan berjaya dapat jualan sebanyak RM xx,xxx (boleh selit kuantiti target jualan) melalui jualan (bisnes apa) dengan sangat cepat, mudah, halal dan gembiranya. Alhamdulillah ya Syakur."

*Ya Fattah = Yang Maha Pembuka
Ya Razzaq = Yang Maha Pemberi Rezeki
Ya Ghani = Yang Maha Berkecukupan
Ya Mughni = Yang Maha Memberi Kekayaan


Di penghujung doa ni sebut Alhamdulillah Ya Syakur sebab kita kena yakin kena bayangkan yang kita pasti dapat apa yang kita doa sebab kita ada ALLAH. In shaa ALLAH. Letak yakin tu NUMBER 1 okay? 

Aqma belajar doa ni dari sifu bisnes facebook. Dalam group telegram sifu ni ada diajar doa dan macam-macam lagi tips jemput rezeki yang kita mudah je nak amalkan. 

Ni aqma kongsikan dari mana aqma belajar tips doa dan bagaimana uolls boleh buat sales LEBAT di facebook wall je. Oh ya, orang pun ramai LIKE and COMMENT nanti. Meriah la facebook uolls nanti :) In shaa ALLAH :D 




Love, 
A.Aqma

Post Comment
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...