Kebaikan Serum Untuk Wajah | INFINENCE SERUM HAI O

Thursday, October 26, 2017
Assalamualaikum and hi all :)

Selepas cuba sendiri INFINENCE SERUM keluaran SAHAJIDAH HAI O, aqma teruja nak share dengan uols apa yang aqma rasa pasal serum ni. Ramai yang ingat langkah penjagaan wajah cukup dengan pencuci dan pelembap sahaja. Sebenarnya serum adalah penting dalam pejagaan wajah seharian anda especially yang dah masuk alam 20-an.

Bila umur meningkat, penghasilan collagen dalam badan pun semakin berkurang. Tu yang mudah muncul kedutan dan tompok hitam bawah mata. Jadi, pemakaian serum adalah penting sebab serum adalah bersifat cepat menyerap ke dalam kulit. Serum pun lebih pekat dari toner dan losyen. 

For those yang ada kulit berminyak tak digalakkan sangat pakai krim losen sebab ini akan mengakibatkan liang pori tersumbat dan jerawat jadi semakin teruk. So, pakai serum la solution paling mudah. Lagipun if korang dah kulit berminyak pakai krim, nampak lagi berminyak kan? Dah la kita tinggal kt Malaysia ni cuaca panas lit lit. hehehe.


Yes. Infinence Serum is in my face's bag :)

Alhamdulillah now dah botol kedua dah pakai Infinence Serum. Actually kulit aqma kadang2 sensitif pada serum yang sekadar nama serum or terlalu kuat sangat. Risau juga if kulit menggelupas or naik jerawat sebab pernah terjadi. Huhuhu. Alhamdulillah Infinence Serum memang 100% dari BAHAN SEMULAJADI dan sangat mesra kulit! Bila orang tanya kulit glowing pakai apa? Jawapan aqma "Pakai Infinence Serum as skincare and COZUMA CC Cream as makeup base." Both made from natural ingredients. I am NATURAL INGREDIENTS lover! :D

Unikkan Infinence Skincare ni? Sayang kulit, pastikan bahan berkualiti yang touch our skin.

Ni texture Infinence Serum Haio



Haaaa.. ni lah texture sebenarnya Infinence Serum. Warna cair macam air tapi mengandungi JUTAAN SEL TUMBUHAN. Sel tumbuhan bermakna ada khasiat yang diperlukan oleh kulit. Pastu cepat menyerap taw! Tak melekit. So tak risau la nanti buat make up korang cakey ke apa. Tapi buat mekap lebih GLOWING, in shaa ALLAH BETUL!

Macam mana nak dapatkan Infinence Serum?

Senang sangat korang nak dapatkan agent tutup liang pori and renew skin cell ni...
KLIK JE SINI ---> INFINENCE SERUM laju2.. Terus ke depan pintu rumah anda atau ke office anda  :)

Then, dah order nak tahu cara guna terus je whatsapp aqma laju2 kat +60102534217 :)


Let's wearing serum as one of your skincare regime!

Love,
A.Aqma



1 comment on "Kebaikan Serum Untuk Wajah | INFINENCE SERUM HAI O"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...