Saturday, October 29, 2016

Wishlist : New Laptop

Assalamualaikum and hi all :)


Alaaa cravingnya nak ada laptop ringan yang boleh diheret kemana2.. Laptop aqma sekarang hanya boleh hidup dengan adanya adapter a.k.a charger. Kalau takde charger tak hidop. Huhuhu.
Setelah mengusha mana yang berkenan, laptop yang dalam wishlist saya adalah


:
:
:
:


ASUS ZENBOOK UX305FA / LA / CA


Fast, Slim, Beautiful katanya...


Hanya 1.23kg jee. seberat macam gula sekilo. Wah2!




Tengok, majalah pun lagi tebal taw. Hik2

Cair sistur tengok laptop ni taw. As an online entrepreneur laptop sehalu gini memang on the go sangat!


Semoga cita2 sis tercapai. Nak isi perut laparrrr~


Love,
Ai.Aqma

2 comments:

  1. Sama laa dgn sy.. Tapi bukan laptop, notebook. Sebab nanti senang boleh bawak dalam handbag jeee. Huuhuu. Tapi memandangkan harga notebook pun boleh tahan, hmmm telan air liur jelahhh dulu hahaha..

    Btw jemput join my giveaway yaa..
    http://www.bajuwarnacoklat.com/2016/10/giveaway-shade-dough-by-hanis-zalikha.html

    ReplyDelete
  2. Nak jugak laptop baru. Tapi laptop edia ada bru 2 tahun pakai batalkan hasrat tu :') And pakai asus jugak. Asus ni ringan tu org suka. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...