Ciri-ciri Unik Premium Beautiful | Teknologi Akwatek & Akwadyne

Saturday, April 4, 2015
Assalamualaikum and hi all :)

Lately ramai yang dah sedar kebaikan Premium Beautiful untuk kesihatan jangka panjang.
Premium Beautiful ini adalah corset wanita No.1 di Malaysia yang dah berada di pasaran lebih 20 tahun dan still menjadi produk No. 1 syarikat Hai-O.





Ramai yang tertanya2 apakah yang best sangat tentang Premium Beautiful Corset ni sampai hari-hari in our team ramai yang dapat client beli cash. Alhamdulillah ramai yang nak sihat dengan Premium Beautiful.

Now aqma nak cerita Ciri-ciri Unik Premium Beautiful dari segi fabrik berteknologi Akwatek dan Akwadyne.


Teknologi Pembuatan

Teknologi pembuatan Premium Beautiful adalah sangat unik kerana menggabungkan kepakaran prubatan dari negara Jepun, Jerman, China dan USA. 

Hasil kepakaran dari 4 negara ini menghasilkan fabrik yang berteknologi tinggi dan canggih yang dipanggil Akwatek dan Akwadyne. Ia juga telah ditenun sulam dengan Sinar Infra Merah Jarak Jauh atau lebih dikenali Far Infra Red (FIR).





Dari gambar diatas kita dapat lihat yang teknologi Akwatek Akwadyne ni membantu pengaliran haba dalam badan kita. Bila pakai Premium Beautiful ni, kulit akan rasa selesa sebab bila kita tengah melakukan aktiviti outdoor tengah panas, haba tersebut akan dikeluarkan dari badan melalui fabrik istimewa yang terdapat pada Premium Beautiful ni. Meanwhile, bila kita pergi negara oversea pulak tengah musim winter tu, haba akan kekal dalam badan supaya kita tak rasa sejuk sangat. 

Pendek kata Premium Beautiful ni boleh adjust suhu badan kita melalui teknologi Akwatek Akwadyne ni. So, no wonder la sangat2 selesa bila pakai Premium Beautiful ni walaupun pakai sehari suntuk selama 8 jam! Berbaloi kan?

Ia juga mempunyai kuasa penyerapan toksid keluar dari badan. Bila toksid jahat ni keluar dari badan, kita akan rasa lebih sihat dan metabolisme meningkat. Metabolisme yang tinggi akan bantu memudahkan lagi proses penurunan berat badan. 

Sebab tu ramai yang suka pakai Premium Beautiful ni sebab selain untuk dapatkan acuan badan yang kemas dan langsing boleh bantu turunkan berat badan juga. 


So, jangan tunggu lagi untuk dapatkan Premium Beautiful sebab anda boleh dapatkan badan yang sihat dan langsing dengan Premium Beautiful dan semestinya pelaburan anda adalah sangat berbaloi sebab 1 kali je beli boleh pakai bertahun lamanyaaaa! 


Contact aqma untuk FREE fitting dan consultation di +60102534217. Untuk pembelian aqma terima Cash, credit card, Monthly installment. See ada banyak cara nak dapatkan Premium Beautiful ni. Mudahkan? Cepat contact aqma untuk dapatkan Premium Beautiful ni sementara ada REBATE sehingga RM550!



Thanks for reading this entry. 





Post Comment
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...