Seronoknya dapat "DOUBLE INCOME" dalam sebulan !

Wednesday, April 15, 2015
Assalamualaikum and hi all :)

Alhamdulillah last week around 10th April 2015 BONUS business dah masuk. Alhamdulillah bonus tu boleh la buat simpanan. Nak harapkan duit gaji buat simpanan memang payah ! Kadang2 tak consistent pun certain amount dari duit gaji tu boleh digunakan untuk simpanan. Sometimes ada je certain thing yang kena guna duit simpanan tu. Anda pun macam tu juga ke? Hehehe


So, dengan Bonus business ni aqma dapat la buat saving sikit2 dari tiada langsung. Eh, kenapa nama tittle entry "DOUBLE INCOME" dalam sebulan? 


Sebabnya cuba bayangkan dalam sebulan gaji kerja dapat, BONUS business pun dapat. Bonus business ni selalunya dapat masa 9/10/11 hari bulan. Masa ni kadang2 duit gaji tu bila dah tolak2 hutang kereta, rumah, bil api, bil air, bil astro, bil internet apa saja yang tinggalkan? So, duit Bonus ni in shaa ALLAH jadi penyelamat untuk tampung yang balance perbelanjaan yang diperlukan.


Kita tak tahu apa yang terjadi pada masa hadapan, Tiba-tiba anak sakit ke, tayar kereta pancit ke, we never know. So, duit from business selalunya jadi penyelamat untuk tampung kes-kes emergency macam ni. 

Around 80 days ++ dah nak raya. Apa plan kita untuk perbelanjaan raya? Duit raya berapa RM nak bagi parents? Anak saudara dah bertambah. Duit raya mereka? Berapa nak bagi mak untuk persediaan lauk raya?


Seriously aqma bersyukur dipertemukan dengan peluang business mudah macam ni. Mudah sebab apa yang kita tak tahu pasti akan ada yang ringan tulang nak membantu. Kemudian, another IMPORTANT thing is PRODUCT memang HIGH QUALITY & ALWAYS ON DEMAND! Dah menang macam-macam award Superbrands dan berdaftar dengan KPDNKK. That's why aqma bulat hati doing this business.


For those yang nak bagi lebih pada yang tersayang raya nanti, rebut peluang buat sideincome dari sekarang. Boleh contact aqma untuk info lebih lanjut tentang mudahnya buat side income dengan business ni. 



Yang paling penting our Bonus payslip adalah sah disisi undang2. Boleh digunakan untuk beli kereta, rumah dan sebagainya. Here contoh payslip one of my team member.



Semuanya terletak pada effort kita untuk ubah kehidupan. Bila kita give more dalam business, income kita pun akan jadi double dalam business ni macam payslip my team bawah ni. 


Buang perasaan takut nak buat business tu jauh2. Anda pilih untuk takut tingkatkan ekonomi sendiri atau takut duit tak cukup ? If jawapan anda takut duit tak cukup, business ini in shaa ALLAH dapat membantu cukupkan duit anda. Zaman sekarang dah berubah, Segala2nya perlukan usaha LEBIH untuk kehidupan LEBIH baik. 


Thank you for reading my entry :) 





Post Comment
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...