Peluang Side Income Untuk Suri Rumah dan Wanita Berkerjaya | RM2,000 sebulan!

Tuesday, July 7, 2015
Assalamualaikum and Salam Ramadhan yang ke 20 buat semua pembacaku :) 

Semakin dekat nak raya semakin macam2 isu ekonomi yang timbul. Isu GST dah tentu membuatkan ramai garu kepala. Kemudian timbul pula isu harga minyak naik Tidak ketinggalan juga ura2 harga tol pun naik. Alahaii semua barang dah mahal tapi gaji tetap sama. Naik pun beberapa sahaja. 

Bonus dah habis guna untuk raya. Tak sempat kumpul untuk holiday or untuk belanja sekolah anak2 tahun depan pula. Bagi penjawat awam selepas raya adalah waktu yang agak kritikal kerana 56 hari tanpa gaji. Okay sound macam cruel tapi itulah hakikatnya. 

56 Hari Tanpa Gaji

Beban kerja semakin meningkat tapi gaji? 


Jadi, apakah tindakan kita untuk atasi masalah kewangan diri dan keluarga? 

Jangan kerana masalah duit kita sekeluarga porak peranda, jangan kerana masalah duit kita sekeluarga tak bertegur sapa. Aqma sangat takut hal2 sedemikian. Ukhuwah kena jaga bukan sebab duit tapi bila kita senang, tak meminta2 in shaa ALLAH segala2nya mudah. Islam juga menggalakkan kita berharta. Ramai sahabat Rasulullah semua kaya-raya. 

Jika dilihat pada perkerjaan pada zaman Rasulullah yang kaya raya ni adalah berniaga. Berniaga adalah suatu pekerjaaan yang sebenarnya dapat bantu kita tingkatkan keyakinan pada ALLAH, berusaha sehabis baik. 

Aqma sendiri ada kerja tetap tetapi masih buat side income sebab hanya mengharap duit gaji, keinginan untuk bagi lebih, untuk bantu orang lain tu terbatas. Tak perlu fikir jauh, nak bagi parents duit belanja lebih pun teragak2. Itu belum fikir hutang yang kadang2 kita tangguh untuk bayar sebab kos sara hidup tinggi.


Generate Side Income Sehingga RM2,000 sebulan dengan Jual 1 Item sahaja !

Ya. Anda kena percaya boleh buat side income sehingga RM2,000 sebulan dengan jual 1 item sahaja. Percayalah ! Aqma pun mula2 rasa mustahil tapi bila dah kena caranya, dah tahu strateginya memang mudah sahaja.

Dari mana aqma dapat semua stategi business mudah sampai boleh generate side income at least RM2,000 sebulan? Dari my beloved team, The Diamond Circle. *di instagram boleh search #thediamondcircle*

Kita kalau business sorang2 mungkin kelaut atau cepat lemau. Namun, bila ada team ada orang yang kejutkan bila terlelap, ada orang bagi suntikan semangat bila lemau. Lama2 kita jadi seronok berniaga dan tindakan untuk berjaya semakin mudah.

See, tengok bawah ni dapat jual Premium Beautiful dengan MUDAH!

Product HIGH DEMAND, Premium Beautiful 
Ada yang terfikir2, curious macam mana diorang boleh jual Premium Beautiful senang je kan? Aqma pun dulu terlintas benda yang sama. Berlambak orang jual  Premium Beautiful tapi masih maintain sale meletop! How? How? How?

Then aqma redah je join group The Diamond Circle ni dulu, jumpa leader group ni then dapat explanation about this business. There you go memang mudah and ada teamwork, anda tak ditinggalkan malah terlebih ilmu anda dapat dari perkongsian team. Best!!!

Namun, bukan RM2,000 je anda boleh dapat malah boleh LEBIH DARIPADA ITU. Macam slip bawah ni,







Untuk pengetahuan anda, slip bonus business ni adalah SAH dan VALID untuk buat loan seperti rumah dan kereta. Bila slip gaji dan slip bonus hasil business digabungkan, confirm INCOME MELETOP! In shaa ALLAH!



Bagi yang nak tahu macam mana caranya Peluang Side Income Untuk Suri Rumah dan Wanita Berkerjaya | RM2,000 sebulan!  anda boleh je terus contact aqma untuk info lanjut.

Anda yang betul2 nak ubah ekonomi diri dan keluarga boleh terus contact aqma di +60102534217 atau email ke ainul_aqma@yahoo.com.

Thanks for reading :)


Your business buddy,
#ainulaqma
Instagram: @ainulaqma

1 comment on "Peluang Side Income Untuk Suri Rumah dan Wanita Berkerjaya | RM2,000 sebulan! "
  1. Pengisian yang menarik. I boleh try uuntuk amek side income and catch the business oppurtunity ni. Anyways, Jemput dtg blog i, tips and info untuk kekal slim.

    >>>Kurus sihat Semula Jadi! <<<

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...