FLORAL SPRAY MIST TONER BY CZA REVIEW

Monday, November 16, 2015
Assalamualaikum and hi all :)

Pernah dengar orang dulu2 kata kalau nak naik seri wajah mandi bunga mawar. Biasanya orang buat waktu nak dekat hari perkahwinan baru nak mandi bunga ni. Namun, apa salahnya jika kita naikkan seri wajah setiap hari bukan hari perkahwinan sahaja. Itu kan lebih baik. Lebih beraura gituuu.

Eh, takkan nak ke spa hari2 kan? Sebenarnya ada cara mudah sekarang nak naikkan seri wajah. Hanya SPRAY sahaja! Ya. Anda baca betul tu hanya SPRAY sahaja. Mudah, cepat dan sangat praktikal !


FLORAL SPRAY MIST TONER BY CZA



Floral Spray Mist Toner by CZA diformulasikan khas daripada bahan2 semulajadi seperti bunga2 segar ros, rosemary, aloe vera, tumbuhan witch hazel dan ekstrak lemon. 

Ia adalah bersifat 100% organik dan TIADA PARABEN. Sangat semulajadi dan sangat sesuai digunakan oleh setiap jenis kulit termasuk kulit sensitif dan rosak. 

Paling best, ia bukan sahaja boleh digunakan sebagai toner wajah, ia juga boleh digunakan untuk seluruh badan termasuklah buang bau busuk kaki, atasi masalah kulit eczema, psoriasis dan juga gatal2. 

Dari segi kecantikan pula ia boleh digunakan sebagai make up remover. Sangat tidak memedihkan terutama jika ingin bersihkan make up di bahagian bibir dan mata. 


CARA GUNA: 

1. Goncang terlebih dahulu supaya semua bahan lebih mesra. 

2. Jarakkan Floral Spray Mist Toner 15-20 cm dari wajah atau bahagian yang hendak dispray. 

3. Untuk lebih fresh dan segar boleh simpan dalam peti sejuk. 


Kalau anda berminat boleh je dapatkan di facebook page Eesbeee Natura 

Harga: RM39 
Kandungan: 100ml 

Berbaloi dan sangat mampu milik sebab bahan2 yang digunakan adalah 100% semulajadi dan organik ! Selamat kulit aqma dari bahan kimia perosak kulitku. :) 

Jangan tunggu lagi! Terus je laju2 PM di Facebook Dealer FLORAL SPRAY MIST TONER BY CZA iaitu Eesbee Natura :) 


Semoga kulit cantik dan flawless milik anda :) 

Love,  
A.Aqma


2 comments on "FLORAL SPRAY MIST TONER BY CZA REVIEW"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...