DIAgnosis - Paling Cepat Habis!

Wednesday, December 30, 2015
Assalamualaikum and hi all :)

Lately busy sangat dengan bisnes and kerjaya so sangatlah tidak sempat nak habiskan bacaan novel. Tak sempat betul nak habiskan novel. Selalunya beli je tapi sangatlah susah nak habiskan. Ngeee. Siapa pernah alami macam ni?? Ada juga yang tak bukak plastik lagi.. Hik2.. 

Last week, sambil COD barang kepada customer then my customer bagi pinjam nove DIAgnosis. Seriously dalam otak ingat berapa minggu la boleh habiskan ni.. last2 rupa2nya dalam masa 2 hari dah habis daaaa...

What??! Dalam masa 2 hari jeeee? Nampak sangat novel DIAgnosis ni best gilerrr! Masa aqma baca novel DIAGnosis teringat masa bekerja di IJN dulu.

Cerita bila di bilik bedah, cerita nurse, cerita kanak2.. sangatlah teringat pada pengalaman kerja di IJN dulu. Sesungguhnya nyawa manusia itu kita tak tahu bila akan diambil oleh ALLAH swt. Jadi kita hanya perlu bersedia..

Now otw nak habiskan DIAgnosis2. Ada tulisan by Dr. Beni. Beliau ni famous di twitter rupanya tapi kitorang kat IJN dulu buat biasa je bila jumpa dia. Hehehe.



Korang dah baca ke?? Meh komen sikit review korang... 

Love,
A.Aqma
Post Comment
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...