Struggling Malaysian: Sideincome Suatu Keperluan!

Saturday, December 26, 2015
Assalamualaikum and hi all :)

Macam2 isu ekonomi yang ktia dengar sekarang. Dikhabarkan 2016 merupakan tahun mencabar dari segi ekonomi. Orang yang dah bersiap sedia, dah simpan duit banyak2, dah mempunyai taraf hidup yang selesa mungkin tak rasa sangat akan peritnya setiap kenaikan harga yang berlaku.

Namun, bagi golongan yan sederhana, golongan yang hujung bulan gaji just cukup2 untuk bayar hutang and tampung hidup memang sangat terbeban dengan situasi ekonomi sekarang. Dulu RM50 tu rasa besar sangat dah tapi sekarang pergi pasar malam dah boleh habis macam tu jeeee.



Hurmm..asalnya orang naik public nak jimat tapi end up still belanja lebih. 

So, jalan keluar untuk atasi masalah kesempitan hidup adalah dengan buat side income. Paling famous adalah buat business part time. Orang kata buat bisnes online paling in sekarang ni.

Aqma sendiri walaupun dah ada kerja tetap masih lagi buat side income sebab taknak merana dikemudian hari. Kita tak tahu apa lagi yang naik dimasa yang akan datang.

Jadi yang dah bekerjaya, dah berkeluarga pastilah rasa macam takde masa nak buat bisnes online ni kan? Aqma pun masa mula2 dulu pun hadapi masalah yang sama. Alhamdulillah now dah jumpa bisnes online yang mudah, on demand dan flexible


Let's be part of TDC and MULTIPLY your income!


Bisnes ni sangat flexible untuk ibu2 yang bekerjaya, suri rumah yang sibuk jaga anak dirumah dan bagi student juga. Apa yang penting semangat untuk ubah kehidupan ke arah yang lebih baik dan cari ILMU tanpa jemu. Bimbingan, tips, cara marketing semua diajar dalam kumpulan secara PERCUMA taw! Seronoknyaa~

Bestkan dengan hanya online business anda dapat income 4-5 angka sebulan?? Tak perlu nak berharap dengan suami lagi dah. Malah suami pun bangga dengan anda :)

Hanya buat part time dapat income sampai 4 angka sebulan~~!!

Dah jangan tunggu lagi taw! Cepat2 contact aqma +60102534217 untuk mulakan SIDEINCOME atau BUSINESS anda dengan cara yang mudah dan memberi pulangan yang lumayan!!

In shaa ALLAH :))

Love,
#ainulaqma
FINANCIAL STRESS FREE ACHIEVER <3


Post Comment
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...