Tanggungjawab Seorang Premium Beautiful Expert

Sunday, December 20, 2015
Assalamualaikum and hi all :) 

Semakin hari semakin enjoy dengan my second career as Premium Beautiful Expert. Eh apa pula ya Premium Beautiful Expert ni? 


Okay meh aqma story mory.. Premium Beautiful Expert or #PBExpert adalah orang yang betanggungjawab membantu seseorang untuk dapatkan Premium Beautiful dengan saiz yang betul. Bukan sahaja saiz yang betul tapi juga ajar cara pakai dan penjagaannya. Benda nak pakai lama haruslah dapat saiz yang sebetulnya. 


Calculator peneman untuk kirakan saiz PB client :) 

Ada yang mengeluh dah beli Premium Beautiful lepas tu gantung dalam almari. Sayang betul macam tuuu. Sebenarnya bila dapat pakai saiz yang betul dan cara pakai yang betul in shaa ALLAH boleh sangat pakai. Malah, akan rasa setiap hari wajib pakai ! :D

Tanggungjawab aqma juga as Premium Beautiful Expert untuk share kepada orang ramai manfaat Premium Beautiful ni. Selain itu, membantu rakan2 lain yang ingin jana income sebagai Premium Beautiful Expert. In shaa ALLAH berniaga Premium Beautiful adalah risiko RENDAH dan TINGGI pulangan. In shaa ALLAH.. tapi after all the first niat is to help people get their ideal shape, ideal body weight, alihkan lemak ketempat yang sepatutnya and also improve their quality of living. 


Weolls juga tolong belikan PB untuk client then pakaikan terus :)

For those yang nak jadi rakan seperjuangan as Premium Beautiful Expert, adalah sangat2 dialu2kan. Ilmu dan bimbingan akan diberikan secara PERCUMA. Yang penting niat dan usaha untuk bantu lebih ramai wanita dapat manfaat Premium Beautiful ke seluruh pelusuk negara. In shaa ALLAH.. 

So itulah sedikit sebanyak tanggungjawab sebagai Premium Beautiful Expert. Alhamdulillah terima kasih ALLAH bagi saya rezeki dan peluang untuk jadi Premium Beautiful Expert :) 


Love, 
A.Aqma
Your Exclusive Premium Beautiful Expert

3 comments on "Tanggungjawab Seorang Premium Beautiful Expert"
  1. semoga bisnes bertambah baik.

    salam kenal dari arzmoha.com
    done follow blog

    ReplyDelete
  2. moga sukses dlm berbisnes

    follower ke 96..jemput singgah ke blog Yumida
    http://umikasum.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. All the best with your business :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...