TIPS BISNES | PERLU KE MODAL?

Saturday, August 27, 2016
Assalamualaikum and hi all :)





Ramai sebenarnya yang nak mulakan bisnes. Zaman sekarang memang tak cukup kalau buat kerja makan gaji semata-mata. Even masih single pun ada yang rasa peritnya. Then, buat bisnes la untuk dapatkan duit tepi. TAPI, perkara pertama yang selalu buat ragu2 nak mulakan bisnes adalah MODAL.

Perlu ke MODAL ni untuk mulakan bisnes? Pada aqma, bisnes apaaaa sekalipun mesti keluarkan modal. Even nak jual pisang goreng tepi jalan pun perlukan modal nak beli payung, pisang, tepung, minyak, kuali, duit kecil pun kena sediakan juga tau. Yang membezakan adalah modal kecil atau besar je. Dengan TDC, anda boleh mulakan bisnes dengan modal yang flexible mengikut kemampuan.

Plus, bila ada modal untuk mulakan dengan produk baru la senang nak berniaga. Seriously, bila ada produk depan mata memang laju tau sales. Takkan nak berniaga dengan catalogue je kan? Bayangkan bila pelanggan nak, boleh bagi on the spot. Anda pun dapat duit on the spot. Bestkan? :D

Tak mustahil dapat Premium Beautiful cash buyer macam ni :)

Even, ada cerita yang make up artist ni nak mulakan bisnes pun kena kuarkan modal beribu untuk beli barang2 makeup tu. Takkan nak make up muka orang guna barang cikai2 kan? Then, dia tak jadikan ia sebagai halangan. Dia join kutu untuk dapatkan duit modal dan minta as first giliran. Alhamdulillah now bisnes makin ramai client and skill make up pun makin cantik tau.

See, dia jadikan halangan sebagai pemangkin semangat. Seriously aqma adore dengan semangat MUA ni bermula. Yang penting cari solution untuk atasi halangan yang datang. For those yang nak mulakan buat duit gaji kedua dengan TDC jom aqma explain caranya. Uolls dengar dulu then decide berapa yang mampu. :)




Contact aqma +60102534217 untuk tahu cara dapatkan duit tepi / gaji kedua anda macam atas ni :)  

Love,
Your Business Coach
A.Aqma
Post Comment
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...