Weekly Meeting + My First EVER LONGCHAMP from PARIS

Sunday, September 2, 2018
Assalamualaikum and hi all :)

What's up yall? How's your weekend? Hopefully everything in the best place. In shaa ALLAH..
As usual aqma wajib jumpa my mentor after beliau balik dari FREE TRIP sebabnya nak serap aura beliau yang dah minggle dengan mereka yang success masa pergi FREE TRIP tu. Ya ALLAH terbakar rentung bila dapat macam2 input dari my mentor taw.

Paling best dalam bisnes ni adalah tak sempat nak down taw! Ada je booster yang mentor or team bagi. Honestly aqma proud gila buat busines SHOM bawah bimbingan G8Unity, TDC and my direct mentor, CDM Shaliza Aziz. Every material you need in business semua diberikan taw. Kecuali KEINGINAN UNTUK BERJAYA. Haaa yang tu memang kena pupuk dari hati diri sendiri. Hehehe.



Business dengan G8Unity ni pada aqma mudah sesangat sebab diajar dari se-basic-basic ilmu berniaga sampai la se-complex nak handle ragam orang juga. Yelah, kita bisnes ni kan dengan manusia so kena lah ada skill yang kita kena kuasai. Aqma tahu orang yang buat bisnes especially part time nak cari duit lebih kan? Macam mana nak korek duit pergi kelas ilmu yang beratus or beribu tu kan? Special sangat dalam our team, ilmu tu FREE jeee. PERCUMA ya sayang2 sekalian. Untung berkali gandaaa! Ilmu pulak yang memang TERBUKTI BERKESAN + MENJADI untuk lancarkan perjalanan business. In shaa ALLAH.. PROVER SUCCESS gituuu..

Me and my team, SHALIZAAZIZ Protege ;)
Then masa jumpa my beloved mentor tu ada surprise pulakkkk...

I got my first ever LONGCHAMP from PARIS!!! Yang ni memang dibeli kat Paris sana nun.

Excited terukkk dapat Longchamp from Paris
Honestly aqma dapat this LONGCHAMP from my mentor in business. Aqma memang tak pernah terfikir akan dapat pakai benda2 branded yang ORIGINAL sebab rasa diri ni biasa2 je. Tapiiii sejak buat business, aqma belajar untuk hargai diri sendiri dan appreciate usaha kita dengan pakai barang yang kita suka atau idamkan. Kita jadi semangat LUAR BIASAAA!

Purple taw uols~
Dapat fridge magnet juga~
Ya ALLAH syukur sangat dari bisnes ni aqma kenal insan2 hebat yang sentiasa nak tengok aqma berjaya di hadapan. Insan2 hebat yang sentiasa support aqma, sentiasa nampak potensi diri aqma boleh buat lebih baik dan capai impian dalam masa yang ditetapkan.


Jangan risau dengan cabaran sebab setiap halangan ada jalan penyelesaian :)

If aqma boleh, confrim uols pun boleh juga. Kita capai impian sama2 dan bahagia kan orang yang tersayang. Aqma selalu ingat kata2 ni:

"MONEY WILL NOT BUY HAPPINESS, BUT I RATHER CRY IN A MERCEDES THAN IN A BUS."

So uols jangan fikir panjang sangat. Nanti biawak bisik2 hasutan. 
Contact je aqma +60102534217 untuk aqma share peluang business yang sangatlah murah rezeki dari Nya in shaa ALLAH :)

Lots of love,
A.Aqma
2 comments on "Weekly Meeting + My First EVER LONGCHAMP from PARIS"
  1. Seronoknya dapat hadiah.. Apapun good luck sis, semoga sentiasa terus maju

    Ekin follow blog ni tau, jemput singgah ke blog ekin | https://asyiqinroslee.blogspot.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...