Mentoring Session DONE!

Saturday, July 20, 2019
Assalamualaikum and hi all :)

Hari ni lepas kerja terus shoot pergi Bandar Permaisuri, Cheras jumpa my beloved mentor. As usual lah mentor business sebab nak laju dalam business kena lah ada yang tunjuk ajar. Since aqma buat business ni part time tapi dari business ni lah nak income lebat, aqma pilih buat business dengan The Diamond Circle (TDC). Alhamdulillah aqma syukur sangat dijodohkan business dengan TDC nih.

Pastu dalam TDC ni ada mentor yang guide kita dari tak reti apa2 pasal business, sampai lah dah pandai nak uruskan sendiri. Yang paling best business ni, jual produk orang pun boleh jadi kaya taw ! Macam mustahil je kan? Tapi tulah kejayaan depan mata aqma dah nampak sorang2. Sampai satu tahap income gemuk 5-6 angka tu pasti jadi kenyataan ! Yang pasti hasil tu hanya pada yang berusaha je laaa~

Personal Coaching with my mentor, CDM Shaliza Aziz or Kak Ieja
Ada yang tanya aqma, "Buat bisnes ni kena selalu keluar jumpa orang ke?" Hah, ni lah yang sering disalah ertikan. Bisnes yang aqma buat ni bukanlah kena keluar selalu tapi keluar pun jumpa mentor, event dah aktiviti bisnes ajee. Kalau yang jauh tu, kita communicate thru whatssap lah kan? Bukan apa, bila ber tentang empat mata ni senang nak explain hala tuju business.

Walaupun dah lebih 20 kali personal coaching dengan my mentor which is orang yang sama sejak 3-4 tahun yang lalu, aqma sentiasa pulang dengan ilmu BARU penuh kat kertas A4 tu. Takda istilah bosan sebab ada je benda baru mentor nak ajar ataupun if teknik kaut sales tak menjadi, apa kita nak buat or improve? Yelah, kadang kalau tanya kawan pun ada yang diorang tak tahu tang mana kena repair. Or just bagi kata-kata sedap telinga kita je.. Dengan mentor terus bagi solution. Senang!

Aqma jenis yang tak suka benda leceh, alhamdulillah business ni flexible sangat untuk aqma yang kerja hakiki waktu pelik2 nih. Pastu tak boleh main phone pulak tu.. Hihihih. Lagipun business ni ada valid payslip taw. Kalau ibu2 or student yang nak ganda duit, nak merasa kereta hasil duit business, let's be part of my team. Aqma more than welcome to help you guys capai cita-cita dapat kereta BMW sebijik hasil payslip business. Bestnyaaa!! Aqma pulak yang excited ! :D

Jom whatsapp je aqma +60102534217 for how to start your own business with VALID payslip :)

Thank you Kak Ieja for your time :)
Let's fly high together!
FINANCIAL FREEDOM !
TIME FREEDOM !

Love,
A.Aqma
1 comment on "Mentoring Session DONE!"
  1. semoga terus berjaya dalam bisnes :-)
    salam kenal & done follow.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...